אמרו לי מה אתם קוראים ואומר לכם מה אני קוראת…

עריכת ספר

נכון שאפשר ללמוד המון על בן אדם מהצצה חטופה בספרייה שלו? אז הנה אסופה של ספרי עיון והדרכה שאני אוהבת במיוחד, לא כולל ספרים שערכתי (שכולם אהובים עלי מאוד! ). כאלה שמונחים ליד המיטה שלי, ואני מעיינת בהם שוב ושוב.
 

כן, מותר לחלום בגדול!

סדרת הרשימה של יובל אברמוביץ (עורכת: ענת לב אדלר, הוצאת הרשימה). יובל זו אהבה. התאהבתי בו כשהיה כתב באתר לאשה בעריכתי ומאז אני צורכת את התכנים שלו באדיקות. יש לכם חלום? יובל וספרי הרשימה יעזרו לכם להגשים אותו. וכמובן שכדאי לכם לקרוא את "לכתוב רב מכר" שלו, שעושה את חווית הכתיבה קלה וברורה יותר. לאתר של יובל www.uv-tlv.com:


התנ"ך שלי לשקט נפשי

הדברים החשובים באמת – למצוא כוחות חדשים ולהמשיך הלאה גם במצבים קשים מאת ריצ'ארד קארלסון (תרגום ורדה יערי, הוצאת מטר). מדי פעם אני פותחת אותו באופן אקראי ומגלה שמה שכתוב בו רלוונטי לי בדיוק עכשיו.

ספר עבודה להורים

חיימשלי ילדים סיפור אהבה של עינת נתן (עורכת קרן ליבסקי, הוצאת כנרת זמורה ביתן). אני כל כך התפעלתי מהספר! מירקרתי בו משפטים בצהוב וקיבלתי ממנו המון ערך, עד שעשיתי משהו שלא עשיתי מעולם והתקשרתי למחברת עינת נתן כדי להודות לה.

אז איך היה היום?

להפוך לאומן בשאלת שאלות – למד לשאול שאלות טובות יותר ולקבל תשובות טובות הרבה יותר של יוסי קדמי (עריכה מיכל ברונר, הוצאת יוסי קדמי). מכירים את זה שאתם שואלים את בני הזוג איך היה והם עונים "בסדר"? אז מסתבר שיש דרך חכמה לשאול שאלות שיניבו תשובות מעניינות.

אם נהנית שתף אותי

ראשי פרקים

כתיבת ספר

מי עשה אותך סופר/ת?

ואז מגיע הרגע – אחרי שכבר הזעתם וכתבתם וחשבתם ומחקתם וכתבתם שוב – שאתם יושבים מול מסך המחשב ושונאים את מה שכתבתם.שונאים, מתעבים, רוצים להקיא,

small_c_popup.png

רוצה לדבר

עזרתי לעשרות אנשים לפרסם את התוכן שלהם אני אשמח לעזור גם לך

דילוג לתוכן