ממדריך רוחני ועד מתכונים לאושר. זרקור על ספרים בעריכתי

עריכת ספרים של כרמל קרמן

סודות האירוח המושלם

הוצאת ידיעות אחרונות וספריית לאשה

אוסף עצות האירוח הטובות ביותר שפרסמנו במגזין 100 עצות נהדרות בלאשה – פטנטים שהופכים את מלאכת האירוח לקלה, פשוטה ומהנה, וכמובן גם מרשימה!

מדריך מנטה לחיים בריאים

הוצאת ידיעות ספרים

במשך השנים שערכתי את מגזין הבריאות מנטה נחשפתי לעשרות עצות טובות לחיים בריאים. אז איגדנו אותן בספר, שהוא השראה לחיים שאתם רוצים לחיות. עצה לדוגמה: למצוא לכם רופא משפחה שאתם סומכים עליו.

שדרוג בצבע

מאת ענת סגל

הוצאת ידיעות אחרונות
ענת סגל היא כישרון מהלך – צבעית, מלבישת בתים ומנחת סדנאות צביעה ואירוח, הכול בטעם טוב וכישרון. על שדרוג בצבע – רעיונות שלה לצביעה ועיצוב הבית – עבדנו במטבח הצבעוני והיפה שלה ונהנינו מכל רגע.

סטיילינג תרפי – להתלבש כמו האישה שאת רוצה להיות

מאת ד"ר טלי סטולובי

תתעכבו עוד רגע על שם הספר של טלי. מיהי האישה שאנחנו רוצות להיות? האם אנחנו יודעות? ואיך נתלבש כשנהיה היא? טלי פיתחה את שיטת סטיילינג תרפי, העמוקה והמשנה חיים, והיא מלמדת אתכן כיצד לעבור את התהליך בכוחות עצמכן.

קוביות משחק – לנצח במשחק החיים

מאת ליבנת ניזרי

הוצאת מדיה 10

העבודה עם ליבנת הייתה אינטנסיבית ומרגשת. הספר מגולל את לכתה בטרם עת של בתה יובל בתאונת דרכים וכיצד נאבקה בציפורניים להמשיך לחיות ולשקם את משפחתה. היא כתבה אותו בפרץ רגשות אדיר ובזמן שיא. בעוד שבדרך כלל  עבודה על ספר אורכת כשנה, ליבנת סיימה אותו תוך שלושה חודשים. התוצאה מעוררת השראה.

לאכול, לרוץ, לאהוב

מאת עידית תמיר

הוצאת הצוק

נתחיל מהסוף: בזכות הספר הזה רזיתי למעלה מעשרה קילו. אבל זה לא ספר על דיאטה, זה ספר על החיים ואיך לחיות אותם בהנאה ובהשראה (ועל הדרך לרוץ, לאהוב ולהיפטר מקילוגרמים עודפים). לקח לי זמן להתמסר לשיטה של עידית, מנחה לחיים בריאים (לאכול רק מצלחת, למשל. כמה פשוט ככה חכם), אבל עכשיו אני פה כדי לספר לכן.ם שהיא עובדת!


אנשי הקשב

מאת שירלי הרשקו

ספר חובה לבעלי הפרעת קשב וריכוז – מאובחנים או לא. שירלי היא מומחית בהפרעת קשב; חוקרת ומרצה באוניברסיטה העברית; מאבחנת ומטפלת בבוגרים עם הפרעת קשב; מדריכת הורים; מפתחת שיטת "רק רגע" לארגון החיים, עלייה היא מרחיבה בספר, ומנהלת קהילת "אנשי הקשב" בפייסבוק. איך היא מספיקה הכול? את הספר הזה היא כתבה השכם בבקרים. בימים אלו אנחנו עובדות על ספרה השני.

יוצאים לאור בקרוב


בתחורין


מאת אילנית הילל


המורה הרוחנית אילנית הילל חלתה בדיכאון קשה, שאחז בה ותפס ולא שחרר אותה במשך שנים. אבל היא נלחמה כלביאה. היא לא הסכימה להידרדר אל עולמו האכזר של הדיכאון, החזיקה בציפורניים וחיפשה מזור ותשובה בשיטות רוחניות רבות. היא קראה ספרים, הקשיבה להרצאות, פגשה מטפלים, מורים רוחניים ומאמנים, ולאט לאט, בצעדי תינוק, היא שבה לחיים. את הידע הרב שצברה במסע שלה היא פורסת בספרה המתפרסם בקרוב ומיועד לתת לכל אישה כלים להרגיש בתחורין במסעה.

עוד חצי כפית

מאת מורן פרוכטר

מדובר בספר שכל אימא צעירה צריכה להחזיק ליד המיטה. מורן פרוכטר יודעת איך להיות מאושרת והיא מעבירה את הידע שלה הלאה בספר השמח, החיובי והמעשי שלה. אחרי תאונה קשה ששינתה את חייה, התמקדה מורן ב"סוכר" שממתיק את יומה. כאימא צעירה היא גילתה כיצד הוספת קצת סוכר לחיים יכולה להפוך מטלות יומיומיות לחגיגה שילדיכן לא ישכחו, וכיצד לשמור על שמחת החיים גם ברגעים קשים. מדריך להרגשה טובה.

הלב הסקרן

מאת עלמה גלית פיין

לעלמה גלית פיין יש תרגיל שעושה קסמים. מדובר בתרגיל מחשבתי שבו אתם עפים לעומק הלב שלכם, אבל לא רק לעומק אלא לעומקי עומקו של הלב, ואתם שבים משם עם תובנות ותשובות על החיים. איך? בזה עוסק ספרה של עלמה, "הלב הסקרן". עלמה, בין היתר מטפלת בתטא הילינג, תיקח אתכם יד ביד במסע שלה לניקוי וריפוי רוחני, ותאפשר לכם הצצה מרתקת לתוך הקליניקה. אבל המסע של עלמה אינו רק רוחני אלא גם פיזי. היא חלתה בסרטן השד, עברה כריתה ושחזור וכעת היא בריאה ומלווה אנשים בתהליכים של שינוי.

האושר הנשי


מאת מאיה וולף

האם קניות עושות אותנו מאושרות? ופחמימות? והאם גברים ונשים מאושרים באותה צורה ומאותם דברים? ואגב דברים, האם אנחנו צריכות כל כך הרבה מהם? מאיה וולף נוגעת בכל זאת ועוד בשפה עשירה אך קלילה ובהרבה מאוד הומור. "ייתכן כי ההבדל הבולט ביותר בין נשים לגברים הוא היכולת הנשית להבדיל בין גוונים שונים של לבן כשבוחרים צבע לקיר", כותבת מאיה. "לרוב הגברים אין את היכולת הזאת וגם לא את הסבלנות להבחין בהבדל התהומי בין גוון לבן צהבהב, לבן מוקה ולבן קליפת ביצה. אך קיימים כמה הבדלים נוספים אותם גיליתי במרוצת חיי".

אם נהנית שתף אותי

ראשי פרקים

כתיבת ספר

מי עשה אותך סופר/ת?

ואז מגיע הרגע – אחרי שכבר הזעתם וכתבתם וחשבתם ומחקתם וכתבתם שוב – שאתם יושבים מול מסך המחשב ושונאים את מה שכתבתם.שונאים, מתעבים, רוצים להקיא,

small_c_popup.png

רוצה לדבר

עזרתי לעשרות אנשים לפרסם את התוכן שלהם אני אשמח לעזור גם לך

דילוג לתוכן